så mycket starkare än du.

Även om du tog tillbaka allt som du sakt

Även om du grät & sa jag har aldrig känt såhär

Även om du sa förlåt för allt som du gjort så

skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär.

Om du lovade att ändra dig och bli normal.

Om du sa jag kommer alltid älska dig skulle det

inte spela någon roll. För tro det eller ej men jag

älskar inte dig, du får stå kvar. För jag går nu Ja,

jag går nu! Och jag är starkare än du. Det har jag lärt mig nu!

Du brände dina broar när du sa de där, som fick mig att förstå

vem du egentligen är. Jag vet att du bär en mask som du tror

ingen ser. Men när du försöker le ser vi bara den mer.

Du har sårat mig mera än du tycks förstå. Men ett öga för ett öga,

ja, det heter väl då. Du som tror på karma och kallar dig lärd,

Borde veta att i nästa liv är du ingeting värd.

Du får stå kvar, o jag är starkare än du jag är så mycket

starkare än du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0