snart juli och inte långt till jul heller :D



jag vet att jag är galen.
antingen är jag dålig på datum eller bara kollat fel i kalendern men jag älskar julen och de är inget jag kan förneka. jag hatar sommaren, i alla fall svenska sommaren.. haha. de är bara regn och mygg och massa andra äckliga insekter och skrikande fiskmåsar. julen är desemot underbar, den glittrande snön, doften av alla kryddor och bak, pepparkakor som lussebullar och annat gott. bara stämningen på jul är ju helt galet, i love it! sedan kommer julafton och nyår. sedan lite skidåk i backen. i miss it:( men de är som sagt inte långt kvar. och ja, jag är heelt shuuuk som tänker på vintern när vi precis fått sommarlov och när jag dessutom ska t spanien i nåra veckor redan imorgon!! men var tvungen att lägga tankarna på något annat för en sekund, för snart är jag där. i värmen, spanien. de niii bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0