todos los egoístas en algún momento al sostener la cámara.

( bilder från idag kommerrrrr )



lite sådär ego bilder med kameran. här får ni även dagens outfit samtidigt och facelook också. en vit Levis t-shirt, med ett par vanliga svarta shorts från h&m. observera att jag har dragit ner med sminket på senaste tiden. och jag är fett stolt över det :D de känns mycket bättre och speciellt nu till sommaren! då vill man inte gå runt med smink ;o kan även lägga till att jag har gjort ett löfte för snart 4 månader sedan, och tro det eller ej, men jag har hållt det ända till nu och det ska genomföras ända ut. det kan jag lova på min mama. mitt vad, som jag ändast har för mig själv, är att inte färga håret ända fram till sommarlovet. men tror jag ska förlänga det till 'inte färga håret till sommarlovet är slut'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0