från dag till dag.


shoossään! idag är det häärligt soligt väder i jämnförelse med igår då det var snöstorm, knaas! roligt att läraren kommer och säger att man har massa rest uppgifter jag inte gjort precis innan helgen o ber mig bestämt att göra dom, så nu sitter jag här, inne, o tittar ut i det soliga fina vädret. jag älskar mitt liv! det går framåt också med pluggandet.. en stor inlämningsuppgift jag skulle skickat in för nåra månader sen hade jag skrivit rätt mycket på o la faktiskt ner tid på det, och nu är det helt bort jag sitter o letar igenom hela dator, men nej, det finns ingenstans!! så just nu har jag ett tomt word-dokument framför mig, toppen! vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0