It's hard to give up on something you cant stop thinking about less than one day.

hejhej idag är jag tråkig blev fett depp när min lärare la fram ett prov fraamför mig när jag kom t skolan idag lika sen som vanligt. jag brast ut ungefär;
"VAAA DRIVER U ÄR DET PROV IDAG?!". och ja, jag chansade på allt, då menar jag allt och jag lämnade halva provet med tomma rader, toppen! det gick så jeffla dåligt att jag inte ens kan förklara. fuck it. jag skulle inte gått t skolan idag. de började bar med den kaos morgonen så jag borde fattat vad som väntade min dag.. sen nu när jag kommer hem ingen kan göra nått o alla är lika tråkiga som mig. tråååkdaaag dethär! vi hörs senare. peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0