Lulleilur.

shooo bre! har precis kommit hem från en långpromaned såhär på kvällen med Lulle i lur som höll mig sällis. skulle från början bara t kusse som bor granne och sen blev det att gå några extra varv;) och fick ett par byxor med mig hem. svär idag vart fiinaste vädret och jag hade mina bruna skinnjacka sen när jag skulle t kusse en snabbis nu på kvällen var det tjockt kallt så tog min fjällis, och den är verkligen sköönaste jackan pågud, har inte haft den på shuukt länge och känner att jag verkligen saknat den fast att jag sover med den varje kväll höhö. men ibland bara hatar jag den och vil stycka den, men så är det ju med kärleken, eller hur?;) i love my fjällis!:D ni får bild från nu, ser allmänt fucked uu ut men who cares. ha det, så hörs vi!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0