what have I done with my hair?


abåå mitt hår är kaossz! det ända jag kan göra är att blama mig själv.
det började med att jag började platta mitt hår, jag plattade mitt hår konstant varje dag från 2007 till 2010 nästan fyra år. ett tips gör inte som jag! håret slits jätte mycket när man plattar håret. fast det största knaset är inte att jag plattat håret så att mitt hår blev såhär slitet som det är nu, utan när jag färgat mitt hår varje månad under tre års tid och specielt från svart till blond fram och tillbaka ett antal gånger, blekning är det farligaste för ditt hår!
nu kan jag ju vara såhär lagom glad och nöjd över min bahandling för mitt hår, dock försöker jag bygga upp håret igen, men det är svårt. tro mig det går aldrig att återställa helt som förut. så lyssna gör inte som jag gjort, det är rena tortyren för ditt hår och för dig själv i längden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0