12 maj 2011.

har kommit hem nu, från stan med arijana. kort om min dag; först åker jag t skolan och har svenska, då vi kollade på film, efter det vare mentorstid vi hade med en annan grupp så där kollade vi på film också och läraren bjöd på cocacola o grejer. sen hade vi samhäll då vi skulle maila t olika tidningar och ut o intervjua. när jag var klar med det åkte jag t stan o amanda gjorde sällis, sen åkte jag med arri, dylan och nåra t tc där vi mötte ewelina och sandra. efter det mötte vi upp ralle, och armas och antonio kom också, sedan ameria och kiana. men kiana drog dirr. vi försökte sälja biljetter men det gick inge pra haha, så vi köpte jordgubbar ist:D jamiie! senare drog jag o arri hem och jag stanna i centan en stund med carro o de. och nu är jag hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0