filmframkallning.

shaa shaa! idag vare filmframkallning i skolan och mina foton jag tog blev ändå rätt okej, hoppas jag i alla fall. tycker de är svårt dedär i mörkret när det är helt kolsvart. men det blev i alla fall foton så jag är nöjd:) dock kan jag inte visa resultat eftersom bilderna inte är digitala men lägger in bilder på filmen iaf ;d tidigare idag på nationella i matte gick det nog mindre bra, vi får se resultatet nästa vecka hoppas jag. nog om skolan, nu har jag vart hemma i nån timme. har nog käkat upp all frukt vi har hemma, från att ha käkat en banan till frukost och ha glömt att käka lunch i skolan så blev det en hel frukt-lunch-time nu. med allt från aprikos till äpple, banan och alla andra goda frukter :D nu ska jag fortsätta dunka musik så hela huset hoppar för jag är hemma själv idag hela kvällen. känner inte för att dra ut så stannar hemma i min ensamhet idag, händer inte ofta men de är chill de också:) pööös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0