gårdagen | 07/05-2011

först igår åkte jag t stan  vid tolv och mötte upp elena, då jag mötte massa roliga påvägen dit. först dimi och tommy på bussen mot centrum, senan därifrån fick jag sällis av natti o de, som jag senare träffade på grönan också. jag och elena taggade t skärholmen och var där hela dagen. det var så sjukt varmt igår. vi solade ute mesta dels och käkade glass i de fina vädret i skhlmn :D sedan gav dom ut helium ballonger som vi tog massa haha man får så rolig röster xd vi taggade vidare t kelly och sedan åkte vi t djurgården och jag och kelly möte upp ina o de, sedan träffade jag många andra där också. vi orkade inte va där så länge, vi stnnade typ 1-2 timmar så vi trog typ vid halv tie. efter det drog jag t nacka och mötte upp nadja, patrik, robban, maja, joel och massa andra. efter det drog jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0