i'm home.

shooo bre nu är jag hemma. var precis och träffade älskade kusse en snabbis och vi var ute lite snacka om massa o de. fan vad jag älskar dig, du är som min andra halva. svär du vet mer om mig än vad jag vet om mig själv och diverse. kort om min dag; åkte t skolan vid 10 så missade typ hela matte lektionen i prinsip, fast var med på den sista kvarten, sen efter det hade vi mediakunskap och jag var väl halft närvarnade, satt vid fb bara och sedare drog jag. åkte t stan med amanda och mötte upp elena och vi åkte t kista, börjar bli nya stället känner jag höhö fast nä, men ändå:P vi var där och solade o grejor snackade massa. efter det taggade jag t nadja och jag och vi bakade kaka. det blev en sockerkaka med lingon i och den blev såhäär fucking god! efter det tog vi en kortis promenad sen taggade jag och mötte kusse och nu är jag hemma. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0