it's fucking friday.

shooo! hela helgen var full av planer, och helt plötsligt är alla borta, hmm. fan vad tråkigt det blev. skulle först dragit t vikkan lulle o dom, men de visade sig vara imorrn. sen tänkte jag dra t lukas o dom ist, men det visade sig att de också ville ta det imorrn istället, vilket flyt man har. ännu efter det skulle jag träffa fädi o de andra som bad mig igår att jag måste komma ikv, men nej så blev det inte heller. försöker nå alla andra kompisar jag kan tänka mig, men nej roligt att någon vill svara också-.- jaja, jag har mycket framför mig imorgon, då jag antagligen ska få in allt, eller? jag får se vad som händer imorrn. vem vet, planerna kanske hinner ändras. men än så länge ser min morgon dag ut såhär; på förmiddagen ska jag träffa elena o de, och senare möta upp ina på centralen, efter det va med kelly också och senare dra till kompisarna i tälje, så vet inte hur mycket jag hinner mer efter det haha:P tur att det finns en söndag också;) fast kom ihog, om någon har tråk så ring(a) haha. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0