kortfattat om idag. 19 maj 2011.

först var jag i skolan. torsdag innebär - ewa-maria-dag. hahah såååhär kul.. fast nej. alla hatar henne, men idag var hon snäll. alla lektioner idag fick vi kolla på film, chill chill. efter skolan mötte jag upp ida i nacka och vi tog en glass sendan drog vi t nacka forum. efter det mötte vi upp arijana i stan och vi var vid plattan. och jag 'tappade' min mobil. vi mötte natti, ameria, kiana, maja och massa folk. och även kelly, gerry och fanny. vi taggade till slussen, sedan t finntorp och efterdet tillbaka till stan och mötte upp mrad och nåra i rådhuset och vi åkte till solna. mest chilla galet, efter det taggade jag och arri hemåt. och nu kom jag precis hem:) bilder kommer från idag, senare. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ok, låter trevligt :)

ja det har väl varit helt okej här med. Jag hade nationella prov idag jag med. Idag var det uppsats i spanska steg 3 som gällde, och det var inte det lättaste om man säger så. Sen har jag även varit på ett möte angående mitt sommarjobb, skrivit på arbetsavtal så nu är det klart iallafall.

2011-05-19 @ 23:21:25
URL: http://flinders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0