kortfattat om igår.

igår taggade jag först t kelly och där var även kevin som jag inte träffat på snart en månad, vi taggade vidare in t stan och mötte upp de andra; hilda, diana, safora, isabel, daniella, maja, emelie, och massa andra. det var en shukt rolig kille på tuben som stog och dansa som underhöll oss hela vägen mot mälarhöjden där vi hoppade av och där stannade vi ett tag. det kom mer folk och sedan taggade vi vidare t vårberg där vi stannade resten av kvällen. jag käkade ett ganerat äpple för första gången, tjockt goda re :D när resten började tagga hem drog jag o kellan t finntorp och träffa lite roligt folk när vi satt på busstationen o rökte vp. efter det taggade jag hem. de var lyckad valborg 2011. pööös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0