måndag 23 maj 2011 - skansen + stan/kista

kort om gårdagen, jag åkte t skolan vid typ halv ett, och det visade sig att hela klassen var på skansen. så de bad mig att åka dit så jag mötte upp dom där på djurgården. sen var vi där i typ två timmar haha de luktade skit xd efter det taggade jag t årsta och mötte upp elena vi åkte t stan och sen såg vi kissies bror vid plattan, han leker fett stor fast han är ful o jävla b-kändis haha. efter det drog vi t kista, käka donken och chilla galet. p hemvägen åkte jag förbi morsan och maen var där ochså han hade med sig massa grejer bland annat ett hud/nagel-vårds sett som jag fick pröva, den var fett nice:) nu är mina naglarfina, ska ni veta:D sen kom jag hem vid ungefär halv ett. pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0