min torsdag kortfattad.

först åkte jag t tandläkarn i centrum kl halv tie. efter det drog jag t skolan och var där vid elva. vi slutade kl två och jag åkte och hälsade på min älskade mamma. efter tre timmar åkte jag t årstaskolan och mötte upp elena och semina. det var någon skol-festival-grej där vi drog därifrån vid sju. jag mötte upp mrad och arijana i gullmars vi åkte runt lite, slussen sen plattan. vi mötte upp mer folk som gasan o dom. vi var vid bk nån timme och bara snacka och chilla med livet. sen var vi i stan resten av kvällen och umgicks sådär. senare tog jag och arijana sällis hemåt med gasan och några andra och nu är jag hemma och ska straxt duscha sen blire dejta kudden. vi hörs imorgon, pöss nattii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0