naaatti nattiii. 02:00

sleep-time för mig nudå. börjar fan bli trött asso, det är inte ofta jag är trött, måste bero på min dag i skolan. apro på det, jag har glömt att berätta om min skoldag idag. så ska göra det bara därför att;d jag känner mig så duktig som faktiskt gick upp klockan sex imorse för att ha idrott kl åtta. men shiet, de var inte kul att gå upp så tidigt, dagen tar aldrig slut fan, och man blir bara tröttare o tröttare.. i alla fall, vi hade idrott åtta till tie, vi körde basket under de två timmarna och mot slutet var alla helt döda så som våran lärare körde med oss asso, den jävel asso, om han hade vart med själv då hade det inte vart lika kul haha sen efter på matten var alla ännu helt döda från idrotten så alla sov, så våran mattelärare tvingade hela klassen ut o springa ett varv runt skolan haha. sen blev vi la lite piggare. var påväg att dra hem efter den lektionen då en kompis påminde om att vi hade två timmars engelska efter det också, yey. favorit ämnet också-.- de var en riktigt seg lektion, nationella o grejer. och hela fucking dagen har varit feedt seg även när jag kom hem och bara suttit hemma såhär på en fredag-.- jaja nu ska vi vara glada, imorrn är det Lördag och då smäller det.
vi hörs, nattiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0