nationella.

roligt att man hade nationella idag då, i engelska..
och det gick faktiskt inte alls bra, och det är inte bara så att jag har det på känn utan DET GICK VERKLIGEN INTE BRA! och jag har fucking damp över att jag inte kan engelska. jag skrev inte ens hälften av provet typ.. :( jaja ig som vanligt på nationella då, jag börjar ju bli van.. -.- bättre lycka nästa gång till matte nationella och då ska jag fucking öva till det, och jag menart. de roliga var idag att direkt när rösten börjat prata på hörförståelse delen så börjar hela våran klass skratta och våran lärare gråta haaah tyckte nästan synd om henne. då det var så att hon gett oss facit till nationella som är aktuellt för detta år så alla kunde det in och utantill dedär, utom jag dåra. som inte alls var med på test-nationella övningen för nåra dagar sedan.

bara för att jag har tråkigt ska jag lägga in den här länken som är så shukt rolig. fick den av linus. någon som hittat gräs och vet inte vad den ska göra av det HAAHAHAH
https://www.flashback.org/t1448119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0