onsdag 18 maj Ξ nationella + stan

har precis kommit hem från stan med massa folk. tidigt imorse gick jag upp för att ha nationella prov i matte i skolan men kom 1 och halvtime för tidigt så det var helt tomt i skolan. så går det när man inte är i skolan, fick inte riktigt fram all information dära. och det var inte så att jag hade med mig böcker så jag kunde läsa igenom o försöka öva lite den timmen innan utan jag hade böckerna hemma så blev bara att vänta ut tiden i den romma skolan imorse-.- efter nationella drog jag t stan och mötte upp elena, kelly och fanny. vi åkte först t bredäng och var där o för det mesta chilla galet och solade lite, efter det drog vi till fittja och hängde lite och nåra av fannys kompisar var där så det stannade lite till när elana och jag drog till liljeholmen för att möta upp nadja. vi var där och väntade på kelly o fanny i nästan två timmar, vi hann gå o käka donken o snacka massa. sen drog vi t f och jag köpte mina efterlänktade jeans, äntligen! sen drog jag mot gurra centrum och nu är jag hemma. pöös, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, ja det är sant ;)



Har du haft en bra dag idag då? :)

2011-05-18 @ 22:22:14
URL: http://flinders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0