otur eller vad var det på denna fredag.


ja, jag som påstod att jag inte tror på otur på fredag den 13e. och visst, det gör jag fortfarande inte, det är bara att vart lite borta idag tror jag.. det började med att jag vaknade i morse med största förkyldningen kunde knappt andas och sedan fetaste rethostan och massa(y) senare tappade jag min mobil i järla, så hade vi åkt fett långt sedan när vi ringer till den efter över en halvtimme så får vi veta vart den är och går dit. sedan efter det tappar jag bort min väska med min systemkamera och massa annat i, flyt man har. tur att jag hittade den efter typ en timme. och den var fucking orörd också. lite tur i oturen där asso. sedan när jag var i skolan fick jag reda på att vi hade nationella prov i engelska muntligt idag. ååh mitt favorit ämne som jag har mvg i också.. fast nä. hoppas hoppas verkligen på ett g i alla fall. så lyckat att ha det på just denna dag och när jag var så förkyld och allt, fredag den 13e .. jaja känner inte för att gå ut idag, skulle t fiskis men nä. känns som nått kommer gå fel. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0