rain, rain and rain..

jag satt i skolan t halv sex idag och skrev prov. jävligt segt, jag vet. det gick inte så bra heller, min lärare frågade om jag vill byta till en lättare grupp till och med haha. sen när jag går ner för första trappan så ser jag att det inte regnar och när jag kommer ner till utgången i skolan så ösregnar det, men jag ville inte stanna en sekund till i skolan så jag gick ut i regnet och blev genomvåt (y) så klart att jag precis missade bussen också, när väl bussen kommer och vi börjat åka så upphör regnet.. vilket flyt man har. så nu ska jag ta en varm kopp te sen hade jag lovat mamma att hälsa på henne idag, så kanske ger mig ut om de är så. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0