skönt att vara hemma. 01:33

har vart en lång dag idag, fast ikv blev det inte mycket. vi åkte lite hit och dit och gjordeinte speciellt mycket, mest chilla med livet. eftersom det ryktas om att vi alla kommer dö kl tre inatt. yeah right. säkert en grej bara för att man ska leva livet och ta varje minut som de vore den sista. och bara ha sjukt roligt, de "sista stunderna" i sitt liv;) jaja iaf idag efter tälje taggade vi t amanda och gosa lite med kaninerna, spela fotboll och linnea o nåra kom sen taggade jag hem en liten stund och sedan mötte jag sabina, nadja, carro, saga, sofia, dimi, koivisto och massa andra i centrum. vi tagade vidare t grisslinge var där en stund efter det ringer robban o chrille och de sjutsar runt oss. de slutar med att vi hamna på donken o fastnade där ett tag men sedan fortsatte att glida runt lite sådär. och nu är jag äntligen hemma, hemma tidigare än vanligt och tidigare än planerat. och det känns jeffla skönt de, för nu ska jag sova. det kommer en dag imorn och den ska bli lika grym som alla andra dagar;D för imorrn blire rix fm i kungsan. apropå rixfm och gamla minnen så hatar jag mig för att jag älskar dig. om jag inte hade stannat efter rixfm förra året hade jag aldrig trääfat dig. det var exakt ett år sedan från idag. nog om det. ha det bäst så hörs vi imorrn! natttiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0