chillipill.





bara chillar hemma sådär eter att ha slutat fem i skolan idag, riktigt seg och har inte fått ett skit gjort i skolan idag har bara sovit. det är knas, jag är besviken på mig själv. för sedan bestämde jag att jag skulle jobba när jag kom hem, men nej det har jag inte heller gjort. men det är mycket just nu.. måste fixa massa grejer idag också sen alla fucking läxor o skolan och shiet. jag säger bara pass på skolan för den här veckan jag har viktigare saker för mig. skolan sabbar och fuckar upp mig. ibland jag går till skolan fast jag mår piss, jag kämpar mig igenom dagen för att bara sitta där jag får inget gjort för att tankarna ligger på något annat. så onödigt. när jag känner redan på morgonen att något är snett ska jag inte  gå till skolan här efter. punkt slut. fuck it. såå, nu är jag klar med mina agretioner. ska ringa mrad snart sedan måste jag köpa biljetter t tåget imorrn expresss tåg mot västerås,dalarna. sedan packa och shoppa massa grejer imorgon och sedan kommer skiten in igen i bilden som jag inte tänker lägga en tanke på. nu måste jag börja tagga hem så jag hinner med innan dagen är slut. ska ringa och höra med ayman också hur det blir om någon vecka. btw, bjuder på bilderna. ajajaj puuus ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0