dagen har gått fort men änu inte över!

tjuuuh! idag var jag i skolan, sedan satt kvar i 2 timmar och jobbade och fick jätte mycket gjort faktiskt, tre hela uppgifter. heelt stolt sådär! sedan taggade t nacka forum och shoppade två nya byxor, änu stoltare! sedan drog och träffade mami och sedan kom mathew och maen ochså så dom var här i flera timmar vi hade asskoj hihi. maen lärde mig matte mohah så sen blev jag så insatt i matte så efter att dem gått pluggade jag matte :o can you imagine? jag - plugga? eftersom vi har prov nästa vecka och jag fattade ingenting och nu så fattar jag, så var det jävligt värt. så är trippel-nöjd! sen käkade godaste middagen med mami 'koken' haha. och sedan kollade på en film. och har vart och fotat, glad att det hanns med :D och nu ska jag ut och springa sedan duscha. och jag är superduper nöjd med min dag, för att jag hunnit så mycket och haft så kul mihihi :D blessnes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0