dåligt uppdaterat.

om igårkväll lite kort; nadja kom över t mig hon sällskapade och käkade köttfärssås med mig hihi. sedan snackade vi och hade mys. senare vid nie-tiden går vi över till henne istället. vi kollade tv, käkade godis, snackade och bara chillade för det mesta men hon slockande efter typ en timme så jag tog en fika med hennes mama och vi satt och snackade hela natten, men sen böslöt jag mig för att gå hem vid ungefär klockan ett. jag kände mig så snygg när jag gick ut i färgstarka raggsocker och foppatofflor, tur att jag bara skulle till porten brevid haha så ingen behövde se den fula synen xd sen vaknade jag vid elva imorse, drog till skolan hade PoF med eget företagnade sedan drog jag t mami och maen var där de skulle köpa mat snart sen nu är jag hos papu. ska fixa bilderna från i helgen och lägga in. sedan dra t mami och käka antar jag, sedan blir det plugg för min del.. vi höres puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0