fest vs middag.

tjuuuh! kusse ringde och sa att jag skulle på middag hos dom idag, men det visste jag inget om, får se hur det blir. just nu annars blev jag nyss väckt av mama och hon hade gjort upp en baouta-frukost, riktigt gott. bagetter och massa goheter. jag älskar stor frukost, det är det bästa! men ska dra t flemingsberg ikväll på fest, exakt samma address som ett gammalt ex bor, känns lite halvroligt-.- eftersom vi inte avslutade så bra, mest bara bråk och massa annat folk som drogs inn det höll på gå riktigt illa till där ett tag. och även samma lokal som det inträffade en hemsk sak för mig i. men nu ska jag bara ditt med massa äldre så det ska inte hända något, ska ändra inställningen för stället. nu ska jag duscha sen kommer eventuellt jowed förbi idag också. sen tagga mot flempan. chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0