försov mig..

försov mig imorse igen men när jag kommer t skolan är det två klaskamrater där bara ändå, roligt roligt att jag stressade i onödan då.. -.- fast sedan var det ändå en rätt rolig lektion vi satt o ritade hela lektionen på våra loggor :D och jag som älskar att rita hihi. sen råkade göra feta målningen på baksidan av inlämningspappret min lärare bara "som vanligt då.. ;)" och skrattade haha :P tur att vi ändå bara har våra dagar mellan typ 10 och ett varje dag så det är ganska chillipill annars för övrigt är jag ju så skoltrött, hade aldrig pallat annars ;o jja har precis tagit en varm kopp te för att jag frös men är fortfarande frusen så ska ta en varm dusch sen blire utgång i det kalla vädret.. igår som det var så fint, varmt och soligt.. men inatt däremot, det ösregnade så jag hade en aning om vad vi väntade för väder idag. riktigt mysväder idag. men ha det bra, chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0