försovigt mig. kl 12:46

mooorning! klart som vanligt då så har jag försovigt mig, efter att jag somnade igår efter ett långt samtal på över 2 timmar med ayman haha så somnade jag kanske vid två tiden och idag började jag klockan åtta. skulle haft en lektion på tre timmar, graf. blev uppringd av en klasskamrat för en stund sen "du kommer inte idag va? skit i det för det är bara en timme kvar sedan slutar vi för lektionen efter är inställd". man bara; "yees!" så no school for me today. så jag chilar lite hemma drog nyss upp persienerna och jag får se skolan breve som har springlopp idag alla nior i min förra skola haha så ser massa jag känner tänkte först dra ut och reta dom lite men kom på att det är frost-kallt ute så jag är hällre inne. kan bara öppna mitt fönster istället eftersom det är exakt utanför dom springer haha. jaja funtar på att dra ut och fota lite istället sen gå förbi mamma, hon ville att jag skulle hälsa på igår men det hans inte med och ville inte åka typ vid tio på kvällen så det får bli nu istället tänkte jag. sen får vi se vad som mer händer idag, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0