fullmåne igår!



mooorning! jag säger bara omg OMG såå sjukt fint med fullmåne, den gick inte att missa, hoppas ni alla såg den, det var otroligt vackert. men min kamera hade inga battarier så kunde dock inte ta kort, riktigt segt:( nu har jag precis vaknat i mitt ensamna hus, jag gillar igentligen inte att vara själv. alla bara säger "men det är ju jätte skönt att vara själv hemma, man kan göra vad man vill då" men nej, om man är ensam hemma varje dag börjar det inte bli blika kul längre, det börjar mer bli ensamt. jajaj nog om det får väl sätt på musik på högsta volym och bara köra så att det blir lite fart i det här satana tysta huset såhär på morgonkvisten på en söndag:D ska försöka hinna fixa i ordning en "att göra"-lista för idag om jag ens hinner för jag har så otroligt mycket att göra idag som ska in i schemat. men nu måste jag käka frulle för magen kurrar, chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0