hemgång efter en lång dag.


(gammal bild från i somras utan smink, bjuder)

shaa! nu är jag påväg hemmåt. det har vart en lång dag för mig idag. satt på bussen med idag påväg hem och anna & arri kom. sen fick sällis i centan med anna. tidigt idag var ja i skolan hade prov, och detgick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde jag svarade på allt utom en grej så det lär gå igenom. sedan slutade jag vid elva och taggade mot nacka forum shoppade galet med presenter och grejer. kan ej visa för den lycklige som ska få sakerna tror jag läser min blogg;) sen efter jag vart i nacka drog jag t stan och träffade elena, vi fortsatte att shoppa sedan taggade jag till nacka igen och drog på donken med ida sedan fickade vi och shoppade yttligare lite i nacka forum och kollade runt. sen när vi skulle hem började det ösregna tur att hon hade paraply, men dock inte så lyckat för det hade ju vi sönder på nolltid haha ojoj vilken skrattatack vi fick, har änu kramp i magen hahah. nu ska jag beställa biljett för hann inte igår. sen ska jag packa för imorgon drar jag sedan måste duscha och lalal massa slå in presenter och sedan sist men inte minst göra mina läxor.. ajajaj puuus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0