höll på att glömma..


jag glömde att skicka in mina val den 7:e oktober som då var någon gång förra veckan och när jag väl gicck in på skolans inloggningssida hade jag fått ungefär 7 st medelanden som liknade detta haha. så det hade varit sjukt pinsamt, nu när jag fick en "andra chans" om jag skulle missat den också för min klasskompis ringde mig nyss och påminde mig att dom ändrat datum til idag för min skull. för jag tror inte att så många andra glömt deadlinen på detta val som kunats väljas i flera månader. men jag har inte riktigt kommit till farts att fylla i det :P men äntligen, tack vare min gulliga vän, så har jag nu fyllt i och skickat in och det blev valen nedan :D det var i sista sekund. wheey, i love school!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0