höst loooooov fucka ur!

heeej jag är glad! förlåt för dåligt uppdaterande hade massa inlägg att skriva om igår men hann bara inte med. fast igår hade jag en riktigt dålig dag. jag åker mot skolan då en klasskamrat ringer mig och säger hoppas inte av vid skolan åk mot gammlastan vi ska mötas där, och det ösregnade så jag bara nooo. eftersom vi skulle gå på tipspromenad i stan i regnet, wheey. var det tänkt i alla fall. precis när jag åkerförbi skolan ringer en annan och bara "nej nu ska vi samlas i skolan för läraren tycker att det blivit dåligt väder.." så irreterad. så istället kollade vi bara på film. sedan en 3 timmars lång håltimme på det så jag, louise och paulina satt i skolan hela tiden och väntade. sedan när vi kom t historian efter långt väntande har vi vikarie så man kunde typ gå och jobbat hemma för vi fick en sån uppgift. änu mer ireterande! sen när jag tänker att jag suttit i skolan och bara väntat i över tre timmar så kan jag väl ändå gå in på datan i skolan och göra uppgiften, nej då funkar inte min inloggning, wheey-.- sen redan på morgonen hade jag bestämt med en kompis att göra nått efter skolan men det blev inte så. så jag taggade hem och insåg juste det är idag festen hos mig är ju!? knaas, fort till hem till paba och hämta massa grejer jag behövde sen hem igen och fixa allt. sedan blev det fest heheh. awsome, det vände hela min dag! så det blev lite sent igår så vaknade precis. men det är så det ska vara, nu när det är loov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0