igår.

(på bilden elena min ängel)

kort om igår så kan jag säga att jag var lite här och där och åkte hit & dit, men kalla mig inte tågluffare nu haha. först åkte jag t nacka i skolan, sedan älvsjö t mässan, efter det gullmars t pablo och de andra, sedan hagsätra med elena sedan årsta för att åka på ett skolmöte med elena, sedan östberga hem t elena och sedan var vi på ungdomsgården till den typ stängde sedan taggade jag hemåt. men klart så somnade jag på bussen och försov mig 10 stationer så fick åka tilbaka.. det var typ sista bussen jag åkte också, sån tur i oturen. för klockan var ju efter tolv då. så kom hem rätt set så somnade direkt när jag kom hem och vaknade typ nu vid 10. ska t skolan snart. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0