kom precis hem, 23:25, vadå plugga?

chilla med mama idag efter skolan en stund sen gick jag ut mötte på nadja och patrik det så sjukt länge sedan jag träffat nadja nu så jag vet inte vad. så jag hänkade med henne hem. vi chillade sådär kollade på tv och snackade. jag drog hem vid typ elva eller något och nu när jag kommer hem så kom jag och tänka på "shiet också, mina läxor & skit också jag har ju prov imorgon?" så om det blir plugga n vid midnatt vet jag inte om jag är så taggad på direkt.. kommer antagligen faila något totalt på provet imorgon, tur att jag har mina gulliga klasskamrater som stöttar mig :') så kanske ska leta upp paprena till provet imorgon och bara läsa igenom sedan beställa biljett till tåget i övermorrn sedan lista ut något att köpa till min kusin som fyller år om ett par dagar, så måste shoppa nått imorgon snabbt efter skolan och sedan gå t banken på ett ärende också. sedan massa bajs-läxor på allt det där, men dom kommer sist hahah. jajja godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0