MyDaY

min dag trodde jag skulle bli till den värsta men det vände sig helt efter att jag surade hemma och gick ut istället. så mitt tips om saker inte går som du tänkt eller om du bara blir riktigt trött på din situation, sitt då inte bara hemma och sura utan gå ut och upplev saker så kanske din inställning ändras under tiden! så det började med att jag kliver på bussen in mot stan och geaorge hoppar på samma buss så jag fick sällis och vi lyssna musik på hans data och snacka sådär, det var verkligen länge sedan man såg av honom. sen när vi kom t stan mötte jag på natascha och några en snabbis sedan george och hans kompisar höll mig sällis en stund och med elena i luren som jag efter det mötte upp i gullmars då vi sedan åkte och fikade på waynes i tc sedan drog t lilje och kollade lite och shoppade. sedan drog vi vidare mot gullmars där mötte vi först på ewelina som jag inte träffat på sjukt länge sedan även ameria och några som jag inte heller sätt på ett tag. sedan drog vi mot östberga och var på ungdomsgården, chillade där och dom hade tagit dit massa speciealister inom hud, händer & fötter så vi hade spa-time. det var riktigt mysigt. sedan taggade jag hem när gården stängde. och nu kom jag nyss hem, tänkte säga att jag skulle ta bort smiket sen lägga mig. men det finns ju inget smink på mig idag så det vore svårt. vi har ju verkligen rensat vare por från smuts så då är det väl bara för mig att lägga mig direkt, så skönt. funtar på att strunta i sminket hela veckan ut. både från kropp och själ. skulle var så skönt att slippa, skiteri för så ska jag i alla fall göra. sov gott, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0