seeg fredag.



shaaa! imorse såklart, ni kan gissa och få rätt på första, eller åt minstonde ha en tanke om att jag försov mig imorse.. men kom ändå inte så sent eftersom jag kollade på klockan hoppade upp drog på mig ett par jeans och jacka tog en banan i farten och sprang efter bussen som jag precis hann med, det kallar jag tur i oturen, alltså oturen att jag försov mig. men det kan jag nästan inte kalla otur utan mer dålig vana, som måste ändras på!:)
sen hade svenska då vi berättade spökhistorier och käka bulle och kaffe, mumsii. så snälla lärare på våran skola så man blir nästan rörd:') sen hade jag historia och matte, sen drog jag hem och har bara chillat lyssnat på musik nån timme nu och mami ringer och undrar om jag ville komma över så det kan man aldrig tacka nej till. så nu ska jag precis tagga till hon. puuusheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0