ska inför zick-zack bena t mode :D



jag komer ihog när jag var liten, min farmor och faster är mina modemakers. det är dom som inspirerat mig och jag kommer speciellt när jag var liten, typ 6år, då man hade mittbena så sitter jag och mina faster och kollar i mode-tidningar och vi hade precis fått hem nya h&m-kollektionen som vi satt och bläddrade i och så börjar mi faster dra igenom mitt hår sen sa hon till mig "vänta här". jag satt kvar så kom hon med en kam och så började hon och sa "det nyaste är zick-ack bena" så jag började med det där under en period när det var inne och skapade modet i skolan för flera började med det efter mig senare sen. så jag kom på det att jag inte sätt några som har det nuförtiden, och som alla vet mode kommer och går. så jag ska försöka införa det igen för det är faktiskt snyggt nu när det  flesta har börjat med mittbena igen :) my tips to you, skitsnyggt! det ända du behöver är att inskaffa en kam om du inte har någon.


Kommentarer
Postat av: elena

haha ska du börja ha zick zack bena ? :D

2011-10-02 @ 11:54:51
URL: http://duvethonelena.blogg.se/
Postat av: nizan

sv: kanske det! :D

2011-10-02 @ 13:00:10
URL: http://kknasbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0