tråk-onsdag.



imorse försökte jag verkligen försova mig men ne.. jag har som en inbyggd veckarklocka i skallen så det funkar aldrig. gick upp vanliga tiden alltså vid elva. satte på mig mjukiskläder tog en banan och åkte mot skolan. no makeup and no flashing outfits for this lousy day. hade graf i fem timmar och när jag loggade ut från datan i skolan var dokumentet tomt, med andra ord - jag gjorde inte ett skit. så min lärare sa att jag skulle göra skisser och försöka på ideér hemma ikväll sen komma t skolan imorrn och göra allt. jag bara wäää. tror han själv att jag hinner göra denna stora uppgift på typ 4 timmar. för fick veta att den ska vara klar imorn menmen, my bad. jag får skylla själv, att jag valde att inte jobba idag så vafan. nu när jag kom hem har jag så jeffla mycket att göra så kommer min lossas morsa och babblar på sin slowmotion-värld och börjar jiddra så klev nyss upp ur sängen helt död, orkarde knappt gå upp. ville bara somna. men sen fick det mig att tänka vad mycket jag har att göra. alla läxor jag struntat i och allt annat som omfamnar mig.. ska först och främst kolla efter en biljett idag sedan köpa hem skolfotot om det ens är värt, man blir ändå lika ful som vanligt på dom där satana fotona. sen blire väl packa och till sist alla bajs-läxor :)) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0