väntan på en förbättrad blogg.


heej jag är på ben, glad för det. nu över till mitt innehåll i bloggen. ge tips på vad som skulle kunna vara med i bloggen eller något som ska finnas mer av, kanske något som ni saknar. jag vet att några har veljat att jag ska göra ett videoinlägg hur jag sminkar mig, men en sån video har jag änu inte hunnit gjort, tyvärr. men jag har i alla fall bestämt att varje dag ska jag minst ha fem inlägg, fast det har jag ju redan men jag ska ha som en mall vad som ska publiceras ut varje dag, då jag har kommit fram till att lägga ut en musikvideo/låt, ett inlägg med "min favorit.." som min förra 'specieal'. sedan ett ordspråk för varje dag. en dagens outfit, ska göra ett försök på att publicera varje dag. sedan ett inlägg i nutid och ett i dåtid över min dag. ser ungefär ut som min blogg gör nu men vill göra den något roligare att läsa också, så ska verkligen försöka med design och mer bilder. för det tycker oftast ni läsare är roligare och gör bloggen mer levande. vi får se hur det går, som jag sagt tidigare startade jag bloggen endast för att jag själv skulle kunna kolla tillbaka och ha som 'dagbok' ungefär. men sedan har jag intresse för design och sådant så det blev att jag började piffa till bloggen lite när jag inte hade något att göra sedan fick jag helt plötsligt massa läsare och jag fortsätter. dessutom har jag tagit över bloggen, det var ej min från början så namnet har inte jag valt, heheh. men det är kul i alla fall trots allt,
hoppas ni gillart. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0