<3



jag vet att du har det svårt, jag vet att du haft det svårt. men det som är förgått måste vi försöka glömma, för om vi bara tänker 'varför' så kommer det inte ändra något i det förflutna. jag vill alltid få dig att leva i nuet, men ibland är det svårt. jag vill bara se dig le, se dig vara glad, se dig som den du brukade va. mamma, du är den starkaste person jag vet, och det jag också vet är att du klarar det. eller att vi klarar det här, vi tillsammans. jag ska hjälpa dig igenom detta och vi ska ta oss ända fram tills allt är över. det kan jag lova dig, för jag vill inte se tårar från dig. för ditt bästa och mitt bästa och vårat tillsammans tror jag att det är bästa att vi flyttar för att lämna allt bakom oss. nu är allt knas kvar i våra minnen, som skapar våra sinnen. det gör oss, och jag svär vi ska komma på en bättrings väg. tiden är knapp för snart är vi ifatt. så jag kan klart säga att jag dig aldrig lämna. jag står vid din sida för tu eres mi vida. big love to you mami.
jag älskar dig nu och föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0