dagen.

idag åkte jag t skolan vid tolv hade bara graf hela dagen från ett till fyra, vi fick sluta en timme tidigare idag, wheey. sen taggade t kevin vi snacka, lyssna musik och bara chilla sådär. sedan taggade jag t pappa som fyllde år idag. grattade honom och vi käka sådär. senare kom kusinerna var med dom. sen vi kollade idol en av mina kusiner tycker att andre är snygg, som inte jag tycker, så jag klagade sen hon bara aa du har rätt han är inte så snygg. hahaha så kung jag är. jag har alltid rätt tillslut i alla fall, det vet ju alla;) nu ska straxt dra t min älskade mama. fett avis på min mamma hon har köpt en tredje iphone idag och jag får ingen.. ;( så dum haha. ajajaja chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0