dagen gick fort.

försov mig imorse men gick t skolan i alla fall så kom t skolan typ 2 timmar sent bara. så hade bara en mattelektion, nödvändigt jagvet:) slutade vid elva åkte med amanda till stan var i gallerian och kollade på nike air max ska köpa ett par snart snart verkligen, men har inte bestämt vilka det är därför det tar så långt tid för mig att köpa. men någon dag denna vecka kommer jag ha köpt ett par;) sedan åkte jag t centan gick på banken sen tog ut lite paket. sen taggade hem och somna i soffan. vakna precis och sitter och 'chattar' med kelly o chris. ska träffa henne imorn. jag hatar ändå på något sätt att sluta typ vid elva varje dag för alla andra slutar sent och går i skolan när jag slutat så man har ändå fett tråk men ajajaj är helt själv hemma har vart det hela helgen. vet inte när mama kommer hem. det är så tråkigt att ha hela huset för sig själv. hej jag har inga syskon, inga djur eller någonting och sitter helt själv hemma, roligt:)) fast dunkar musik så att grannarsna klagar och musik är ju det bästa så jag ska inte klaga. vi hörs senare, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0