i'm hommmee.

holaa amigos! kom precis innanför dörren. i skolan idag fick vi sluta en timme tidigare de var soft soft så taggade med maria t bagis en snabbis sen blev det åka t solna centrum mötte upp Farnoosh snabbis hon köpte tröjor av mig. efter det mot F-t var där hela kvällen chillipilla sådär. så nu kom jag precis hem och det första jag ser är en stor godisskål. jag bara "njaamiie" och började hugga in haha sen på det sojabönor, haha lät som att jag käkar bönor men nej det är nötter, vettefan lät så fult :P jajaj ska nog börja göra i ordning mig för sängen är riktigt trött efter en lång dags åkande hit & dit. imorrn börjar jag åtta också, toppen då blir det upp om sju timmar då, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0