kvällen och helgens planer.

idag efterskolan ska jag möta upp massa folk; fopply, tony, lulle, sebbe, gustav, steffe, nicklas, samme och kanske kelly o elena och sedan några till, i nacka forum och vi ska fixa lite grejer. sen på kvällen blir dt fest fest! på lördag ska mami iväg på middag hos jollie och några (kompisar t oss) ska kanske planera lite inför bröllopet. jag kanske följer med eller får huset för mig själv, ma'shoice. annars ska jag nog ut och springa och se en film. ni vet att jag hatar att se på film men detta är ett tvång, jag kommer aldrig ens se klart hela, tro mig. sen kanske va med nåra kompisar. söndag blir det dra på bigbrother inspelningen med de bästa; ebba, jessica, elena och massa andra av brudarna! sedan på kvällen övningsköra, kanske jogga och sen bara chilla tror jag. chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0