my day. 7 september 2011.

ja som sagt, idag började jag sent och det betyder att jag slutade sent också. gick från tolv till fem. hade grafisk och vi har börjat med ett nytt pogram som är riktigt svårt, tycker ialla fall jag, illustrater. efter skolan taggade jag hem helt trött. hade ont i huvet av lågtrycket också för det har regnat hela dagen och vart allmänt tråkigt. senare kom kevin förbi, käkade med oss och vi snacka och sånt. han drog för ett tag sen annars i mesta dels har jag suttit inne på datan och dunkat musik. no music - no life. idag kom min habibti hem från italien, har vart borta alldeles för länge och måste träffa snart snart verkligen. hur rädd som helst för att planet skulle krascha med tanke på plankraschen som hela ryska hockeylaget idag inträffade då 40 stycken dog.. även den svenska målvakten. det är synd. finns inte mycket att göra men r.i.p. morgondagens planer ser ut att vakna tidigt och gå t skolan vid åtta-tiden och sedan efter träffa kellan. sen får vi se. ska sova snart, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0