my outfit of today.

jag har på mig ett ljusblått linne som är lite halft genomskinligt, jag tycker själv att det ser ut som en mormorsgardin men köpte den och den måste komma till användning någon gång haha. till den har jag ett par helsvarta stuprörs jeans med ett brunt skärp i midjan och en kort svart skinnjacka till det. sen basic solglasögon i det fina soliga vädret! ingen bild just nu tyvärr, kanske laddas upp senare. nu måste jag dra till skolan innan mina lärare blir för besvikna på mig. vi hörs senare, pöss!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Intresserad av att få ett helt inlägg som handlar om dig i min blogg?

Kika in i min blogg då för att se hur du ska göra!

2011-09-02 @ 13:11:42
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Fraj

Haha har man använt ett misslyckat köp en gång så behöver man inte ha dåligt samvete över att man köpt något onödigt ;)

2011-09-02 @ 13:53:53
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0