omg omg omg.


läskig dag idag, kan jag säga er. först i fridhemspan en kvinna tappar något i perrongen går ner och hämtar och baam tåget kom. min kompis blev förhörd som vittne. sen när jag åker buss på motorvägen jag hör som en explotion det lät som att någon kasta en boomb på bussen, for real. jag trodde att vi skulle åka ner i diket i full fart mitt i motorvägen. men det gick bra som tur var, men vi hade precis åkt förbi en buss som var halft i diket så känndes halvbra med dehär nya bussarna.. sen när jag kom t min hemstation det står en buss med fulla blinkers på i vägkanten helt nedsläckt. jag tänkte "vad fan är det här". thats whas my fucking day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0