planerna helt omvändna idag.

kom sent t skolan idag, kom dit typ vid tolv hade idrott luft & lungräddning. jag ville inte ens röra den där dockan efter att vår lärare berättade för oss att den används i flera år och tänk hur många som har haft sin mun mot den, så lägger han till "fast vi har ju tvättat den så klart". man bara yeah right men nejtack. den såg inte så gullig ut faktiskt så jag lät den vara. sedan drog jag hemåt vid ett, orkar inte engelskan. jag får bara huvudvärk av när någon ens säger engelska. fyfan vad jag hatar det ämnet. finns inget skönare än att skippa den lektionen. sedan vi busshållplatsen ser jag nåra i min klass som bor i södertälje så dom skulle ta samma buss som mig så fick lite sällis dära trevlans. sedan skulle jag träffa några men det blev inte så så taggade hem och kollat runt lite på internet efter vilka skor och jackor jag ska köpa här näst. har hittat lite så ska snacka med pappa när han kommer hem :D sedan hade jag tänkt att träffa elena och ophie men nej dom hade taggat hem så det blev inget av det heller.. så nu sitter jag bara hemma, bara för att det är fint väder ute för en gångs skull. helt soligt och varmt i slutet av september och då sitter man bara inne, roligt. jajja funtar på att ta en springtur lite senare, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0