torr som en fkng sementboll i fejjan.

åhhh hatar mitt liv just nu. allt blir bara kaos och knas hela tiden. allt går fel och på det en massa missförstånd också, jag hatar när folk missförstår en och det värsta är att det är så lätt att missförstå varandra. jajjaja inte mycket att göra åt saken men det jag ville komma till är att jag är fett irre och dessutom ska min hy i ansiktet börja krongla exakt under dessa tider nu när jag är som mest arg, ledsen och mycket knas med allt annat så det är fan droppen. min hud är så torr att den har korvat ihop sig och är helt skrynklig i hela ansiktet som en gammal kärring, jag orkar verkligen inte med det hära! så jag har just peelat hela mitt face med en mask sedan använt massa olika krämer och skit men inget ville funka (för jag har sjukt brottom att få mitt ansikte återställt!) så jag drog bort all torr hud så nu är hela mitt face helt köttig hud som varar, myyysigt. inte så jeffla lyckat kan jag säga och nu svider det mer än vad det stramade innan.. smart brud och irreterad på hög nivå!! jag hoppas att alla ni som läser skrattar högt för det är det värt så dum som jag är hahah. får hoppas att jag vaknar imorrn och allt är bra och repparerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0