01:08

shoo på er! från tidigare idag så kan jag konstatera att det inte blev någon mässa, var inte så tagg längre när jag verkligen insåg att jag var heelt foreveralone med läraren när hon kom fram en sista gång och frågade konfundersamt precis innan vi skulle gå "ska vi inte ta det nästa vecka istället så kanske det är flera som hänger på.. eller vill du gå med bara mig idag verkligen?" och då blev det som de blev, ett hejdå på dirren. istället drog hem t benji vi bara softade sedan vi åkte ut med fyrhjulingen senare och slutade med att vi åkte t nadja men dock var hon inte hemma men jag stannade kvar där och softade medans jag väntade på att hon skulle komma hem och jag behövde inte vänts länge alls, redan efter 10 min va hon hemma. riktigt flyt, så jag hade knappt ens hinna börjat käka så vi hann käka tillsammans och sedan softade vi bara hos henne hela kvällen. efter drog jag t mami och vi satt och snacka minst en timme om allt och inget medans vi satt och myste i soffan. och nu börjar vi bli smått trötta så ska straxt lägga mig pöss, vi hörs imorrn, naatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0